RT

The video uses deepfake technology to show Trump working for RT as a "special host."
Scammers have cooked up a truly strange scheme to leech traffic from journalists.
Don’t give multimillion-dollar businesses free advertising!
Those were days when many Russians distrusted their controlled government media so much that they turned to Voice of America
News reports said two of the journalists are from the state-funded RT satellite TV channel and one from the state news agency Tass.
RT is rapidly transforming itself into an American-style whistle-blower, relentlessly reporting on America's democratic deficiencies and malfeasance, at home and abroad.
Seeking to extend Russia's soft power in a close U.S. ally, the channel said it would broadcast dedicated news and analysis
Capital New York's Alex Weprin tweeted a photo of the poster on Monday: A set of posters from the Kremlin-funded TV channel
RT Editor-in-Chief Margarita Simonyan posted a list of questions from BuzzFeed reporter Rosie Gray with…less than sincere
“It would be bad if they tried to edit out things-- I wouldn’t put up with it," King said. "As long as they don’t, as long